Skip to content
Marketing digital, tehnici de conținut și optimizare SEO pentru promovarea afacerilor

Marketing digital, tehnici de conținut și optimizare SEO pentru promovarea afacerilor

Marketing digital, tehnici de conținut și optimizare SEO pentru promovarea afacerilor în mediul online.

În marketing digital, SEO și marketing-ul de conținut joacă un rol important în promovarea afacerilor. Aceste două strategii sunt utilizate practic de către marketerii digitali pentru a crește clasamentul. Prin creșterea clasamentelor se urmărește câștigarea traficului organic (neplătit) pe un website. Deasemenea, implică o bună poziționare în rezultatele SERP-urilor.

Tehnici SEO pentru marketing digital

Marketerii digitali urmează două tehnici în SEO. Acestea se clasifică în: optimizare on-page și optimizare off-page. În acest articol discutăm câteva strategii ale celor două. Un SEO corect oferă întotdeauna un răspuns pozitiv pentru marketing-ul digital.

Sitemap.xml

Este o tehnică prin care marketerul digital creează un fișier sitemap prin intermediul instrumentelor. Apoi încărcă fișierul pe un folder rădăcină al panoului de administrare. Dosarul respectiv conține toate adresele URL ale paginilor de pe website. Această tehnică este utilizată pentru ca un crawler web să analizeze toate paginile website-ului.

Sitemap-urile XML sunt importante pentru SEO. Cu ajutorul acestora se facilitează accesul crawler-ului Google la paginile website-ului dvs.

Robot.txt

Un fișier robots.txt oferă instrucțiuni crawler-ului web. Instrucțiunile se referă la paginile web pe care proprietarul website-ului nu dorește să fie ”accesate”. Dacă nu doriți ca imaginile sau fișierul dvs. să fie listat de Google, le veți bloca folosind fișierul dvs. robot.txt.

Etichete Meta

Eticheta Meta este eticheta care oferă informații despre pagina dvs. web motoarelor de căutare și vizitatorilor website-ului. Pe scurt, eticheta Meta ajută motoarele de căutare să stabilească despre ce este vorba. Există patru tipuri de etichetă Meta pe care le folosim în codul sursă pentru un SEO bun.

Acestea sunt: cuvinte cheie meta, titlu, meta descrierea și atribut meta roboți.

Conținut SEO pentru marketing digital

Folosirea de conținut original și relevant pentru website este foarte bună pentru SEO. Dacă publicați conținut copiat pe website-ul dvs., actualizările  de tipul Google Pigeon îl vor identifica. Clasamentul website-ului dvs. va scădea automat, fiind penalizat. Așadar, utilizați conținut mereu valoros și relevant.

O platformă de prezentare a afacerii este o oportunitate bună de promovare a unui website. Când marcați articolul pe website-urile populare, obțineți un trafic organic mare. Avantajul este că traficul organic de pe website-ul dvs. este neplătit. Este un rezultat al eforturilor SEO, dar nu este plătit fiecare click în parte (PPC).

Articole și backlink-uri

Toată tehnica off-page urmărește metoda de creare a link-urilor. În această legătură, trimiteți spre un articol, sau un blog pe un alt website. Oobțineți trafic care vă ajută să vă îmbunătățiți clasamentul pentru un motor de căutare. În optimizarea off-page articolele și blogul joacă un rol important.

Directories Submission lucrează constant pentru a face un backlink de calitate. Alegeți un website cu directoare, eficient și selectați o categorie corespunzătoare. Durează destul de mult timp pentru a oferi rezultate bune. Dar aceste rezultate, ale trimiterilor de director, ies în evidență pe o perioadă mai lungă de timp.

Permiteți accesul la fotografiile, videoclipurile și pdf-ul website-ului dvs. pe website-ul de trimitere. Este, de asemenea, o parte a optimizării pentru motoarele de căutare off-page.

CONȚINUTUL este coloana vertebrală a marketing-ului digital

Utilizarea de conținut valabil și relevant oferă întotdeauna un răspuns pozitiv website-ului. Conținutul relevant atrage întotdeauna un număr mare de vizitatori și îmbunătățește clasamentul.

Marketing-ul prin conținut amplifică conștientizarea mărcii dvs. Dacă SEO este bun și conținutul dvs. este relevant, atunci website-ul atrage vizitatorii. Cu cât mai multe persoane interacționează cu afacerea dvs., cu atât mai mult se îmbunătățește conștientizarea mărcii.

Marketing-ul prin conținut determină mai multe vânzări. Prin conținut relevant și valoros vizitatorii pot genera vânzări mai mari pentru afacerea dvs. Rata de conversie a vizitatorilor poate fi un obiectiv eficient pentru strategia de marketing digital. Dacă aveți de oferit un produs pe care îl caută vizitatorii, vânzarea acestuia devine mai ușoară.

Marketing-ul digital este mult mai puțin enervant decât marketing-ul tradițional. Anunțurile de tip banner sunt o modalitate bună de a vă prezenta marca. Dar, cheltuind bani pentru reclame TV și alte forme de publicitate tradiționale, poate deveni costisitor în timp. Partea negativă a acestor forme este reprezentată de urmărirea grupului țintă.  Nu știi ce vânzări a generat fiecare canal luat în parte.

Marketing-ul digital îți pune la dispoziție o serie de instrumente de analiză și targetare. Sunt mult mai exacte și îți permit mici ajustări pe perioda de implementare a unei startegii online.

Back To Top