Skip to content
Agenție SEO, dificultăți întâlnite în alegerea unei companii cu experiență

Agenție SEO, dificultăți întâlnite în alegerea unei companii cu experiență

Agenție SEO, dificultăți întâlnite în alegerea unei companii cu experiență.

Tehnologia avansează rapid. Este o provocare pentru majoritatea companiilor să urmărească noile tendințe și actualizări din cadrul industriei. Unii nu reușesc să facă acest lucru. Nu au resurse pentru a se adapta la aceste schimbări. De asemenea, o mulțime de companii încearcă să lucreze cu agenții SEO. Dar, uneori, acestea nu îndeplinesc nevoile companiilor mici.

SEO este o metodă particulară pentru o afacere de succes. Este ceea ce vă generează cel mai organic tip de trafic către website-ul dvs. Pentru că SEO poate fi obositor, cei mai mulți au în vedere colaborarea cu o agenție SEO. Însă, pe măsură ce tehnologia se schimbă, unele agenții SEO se leagă de tehnici depășite. Tehnicile respective nu mai sunt relevante sau nu funcționează deloc.

În calitate de proprietar a unei companii mici, este esențial să recunoașteți aceste greșeli. Inclusiv, motivele pentru care agențiile SEO ar putea să nu vă obțină rezultatele pe care le căutați. Pentru un clasament de top, aveți învedere mai multe aspecte. Acestea trebuie revăzute înainte de a începe colaborarea cu o agenție SEO.

O agenție SEO care habar nu are ce face

Este evident. Piața aceasta e devenit tot ami ofertantă în ultimii ani. De la agenții SEO la freelanceri, o simplă interogare pe Google îți oferă mii de rezultate. Atunci decizia în alegerea unei agenții SEO devine tot mai vastă.

Multe companii se consideră ca fiind o agenție SEO. Asta nu înseamnă că așa și este. Jumătate din ei habar nu au ce fac în mare parte, sau au cunoștințe rudimentare. Multe din ele folosesc în continuare aceleași tactici SEO de acum 10 ani.

Este absolut necesar ca o agenție SEO să țină pasul cu schimbările rapide pe care Google le face zilnic. În caz contrar, le plătiți bani (singura lor grijă) și primiți rezultate neplăcute la final.

Nu vă furnizează rapoarte

Nu vă avântați prea repede în contractarea unei agenții SEO. Ar trebui mai întâi să vedeți liniile lor fine. Puteți cere contractul în față. Este o modalitate excelentă de a vă asigura de obligațiile agenției. Astfel puteți vedea dacă agenția poate face ceea ce căutați, sau dacă nu acoperă nevoile dvs.

Un aspect ar trebui să îl aveți în vedere în mod specific. Dacă contractul prevede că agenția va raporta lunar sau trimestrial.

Aceste acorduri de raportare sunt absolut esențiale pentru a urmări succesul campaniei dvs. SEO. În special modul în care se îmbunătățește traficul, clasamentele și chiar vânzările. Dacă doriți aceste rapoarte, asigurați-vă că, obțineți ceea de ce aveți nevoie din start.

O agenție SEO poate da rezultate false

Te-ai gândit să angajezi o agenție SEO. În funcție de mărimea agenției, ar pute avea un manager de cont, sau o persoană dedicată relațiilor cu clienții. Acesta este interfața agenției în exterior. Doriți să angajați o agenție SEO cu un asemenea departament? Negocierea va fi cu o persoană antrenată să vândă.

Fiind mai mult un vânzător decât un specialist SEO, nu știe nimic despre SEO. Poate avea și ceva cunoștințe generale pentru a pute fi cât mai convingător. În calitate de client, aveți așteptări ca o agenție SEO să îndeplinească nevoile pe care le-ați înaintat la început. Dar în final, puteți primi doar firimituri din promisiunile făcute de agenție. În cazul cel mai grav, puteți primi rezultate false, care vor genera strategii fără rezultat.

Vânzătorii sunt experți în supra-promitere și sub-livrare. Cel mai bun mod de a evita acest lucru este să vă asigurați că vorbiți cu un specialist SEO real. Un specialist SEO vă poata oferi, de asemenea, termene și obiective realiste.

Oportunitățile rețelelor sociale

Rețelele de socializare reprezintă una dintre cele mai bune modalități de a-ți crește brandul. Prin creșterea conștientizării brandului obții noi clienți. Dacă în prezent nu utilizați tehnici de social media în campania dvs. de SEO, ar trebui să o faceți.

Poate ați ratat multe oportunități, dar nu este târziu de a începe acum!

Social media este un avantaj extern. Încurajează mai multe website-uri externe să se conecteze la conținutul dvs. De asemenea, vă permite să ajungeți la o audiență mai mare, distribuind un conținut original la diverse puncte de vânzare. Este o modalitate de a vă maximiza eforturile de optimizare SEO și de a vă dezvolta în ansamblu. Cu siguranță, ar trebui să fiți atenți la agențiile SEO care promit să utilizeze social media în tactica lor.

Comunicare defectuoasă

Acest lucru este foarte necesar. Cu inteligența artificială în creștere, uneori, este greu să vorbim cu o ființă umană. Dacă aveți în vedere să angajați o agenție SEO, asigurați-vă că sunt ușor de contactat. Pot pune la dispoziție un telefon, un formular de contact, sau un e-mail. Indiferent de modalitatea de contact, trebuie să fie gata să răspundă la orice întrebare. Rapid și instantaneu.

În fond, înmânezi succesul afacerii tale către o agenție SEO până la urmă. Asigură-te că nu are probleme de comunicare.

Este minunat să știi că agenția SEO pe care o angajezi vă va anunța când apar rezultatele. Verificați periodic agenția SEO pe care o angajați și eforturile ei.

Fără conținut nou

Este necesar să creăm mereu conținut și informații noi pentru website-ul afacerii. Doar așa pot fi menținute clasamentele și creșterea clienților. Când angajați o agenție SEO, aceasta este de obicei pe termen lung.

Întotdeauna este bine să o verificați lunar pentru a vă asigura că această parte este îndeplinită.

O agenție SEO te poate înșela ușor în a o angaja

SEO necesită timp și răbdare. Ceea ce de cele mai multe ori întreprinderile și antreprenorii nu au. Ei se decid asupra unei opțiuni ușoare și angajează o agenție SEO. Dar, de cele mai multe ori, agențiile SEO se interesează doar de banii tăi. Deci, înainte de a angaja o agenție SEO, gândiți-vă dacă chiar merită.

Realitatea tristă este că majoritatea acestor agenții te conving să lucrezi cu ele pe termen lung. Însă, după ceva timp s-ar putea să nu vezi rezultatele pe care le dorești. Oricum ai rămas să le plătești.

Dacă aveți nevoie de ajutor suplimentar cu SEO, asigurați-vă că angajați un adevărat specialist SEO. Acesta vă poate ajuta să obțineți rezultatele dorite. Nu toate agențiile SEO sunt rechini și păguboase.

Este ca în orice domeniu. Unii doresc să obțină bani în timp rapid, alții construiesc un model de business!

Pentru a rezuma, trebuie doar să-ți faci timp pentru a-ți face cercetarea. Așa poți găsi o agenție care să se potrivească tuturor așteptărilor și nevoilor tale din start. Acesta este un efort considerabil dacă doriți să vă dezvoltați cu succes afacerea.

Back To Top